28 aug-tävling

duktig häst (cumulus såklart)!
tävling i eslöv som sagt, dom bygger tydligen ridhus så nu kan dom snart ha lika bra inomhustävlingar som dom har ute :)

1m- inga konstiga lägen alls, kom i korsgalopp en gång men om man bara rider på som om ingenting så blir han inte så stressad av det. nolla i grunden och fick till en sån grym omhoppning! värsta flytet och riktigt bra korta svängar men tyvärr så rev han sista hindret. det stog lite skymt bakom en infångare så jag tror att han inte riktigt var beredd på det. annars hade jag varit femma :)



110- 0-0, sjukt bra galopp hela vägen (många med tidsfel i grunden så jag öste p ålite extra, men det var nog bra :), korsgalopp två gånger men det gjorde ingenting, han hoppade riktigt bra hela banan och jag ledde klassen tills det var 10 st kvar, ettan var bara 50 sek snabbare, och sen kom det en emellan, så 3a blev vi iaf! hans första ärevarv och han tyckte det var så kul att han var tvungen att göra en liten levad på vägen ut :P

filmerna kommer på måndag :) 



(kameramannen missade 1an :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0