falsterbo dag 1

stod i ryttar loungen hela dan idag och plockade skräp och såg trevlig ut, avancerat jobb, men jag hade front row plats till alla klasser iaf. sjukt ont i fötterna och galet kvavt, men det är sånt man får ta.

såg kvalet till derbyt, där var det ingen som utmärkte sig spec. kul att se kürten o co rida trimrundor och inte bara rida för förstaplatsen. sen var det en ponnyfinal- gud var ponnysarna ser hästaktiga ut nu för tiden! inga trinda gummibollar här inte, men hon som vann red riktigt fint.
sen var det final i jump clubs yr-cup, inget spec där heller.
kvalet till gp:n var däremot kul, richard fellers häst flexible e cruising är riktigt ball, richard ligger typ på halsen o bara öser och den lilla lilla hästen kan hoppa i precis vilket läge som helst. glory days med daniel z var riktigt fin idag, den var minst 2 dec över varje hinder och hoppade igenom alla språng som ett skolexempel.

imorn är det final för 5åringarna och nations cup, see yall!

gullan är för tillfället ett litet as till sto som är rädd för allt hela tiden, och jag ångrar bittert att jag köpte ett sto igen när jag vet att jag inte har tålamod nog till det. så därför pratar vi inte om henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0