14 juni

tävling imorn! men fortfarande inget deltagarbevis, det skulle ju bara vara så typiskt om hon nollar imorn. jaja så är det.

trimmade lite idag för o få tillbaka koncentrationen efter vilodagen, gick riktigt bra, utom att hon bjuder så fruktansvärt dåligt i ridhuset. men det gick bättre när jag rätade upp mig lite så underskänkeln kom fram lite. tränade på lite tempoväxlingar i galopp runt fyrkanten, först ökade jag på långsidorna o kortade på kortsidorna o sen tvärtom. hon har så himla lätt att korta sig, men hon orkar inte så länge så man får ta korta bitar. jättefin =)

hade en massa tid över i stallet idag, så jag packade till imorn, gängade ur broddhålen o satte bomullstussar i, sen såg jag att tävlingen börjar senare, så då kanske jag tom har tid o knoppa imorn? :O



gullan på 3-års testen (ja jag vet att hon står som en kossa) haha det har blivit lite mer häst av henne sen dess!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Gud vad vacker häst =D

2010-06-15 @ 22:25:15
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0