hej jag har ingenting att göra

Vad har du för färg på dina ridbyxor? "gula", ljusgråa, brungråa, blåa och blåa
Har du ridstövlar eller ridskor? både och, skor när jag rider hemma 
Vad är din favorithäst för ras? sv halvblod och hannoveranare med en liten touch fullblod i
Anväder du chaps? japp, bruna dyón
Vad har du för storklek på din hjälmen? 58
Hur högt har du hoppat? 185
Hur bra tycker du ditt stall är från1-10? en 8 kanske? minusen är ingen riktig spolspilta, inget varmvatten o inga speglar i ridhuset
Är hästar ditt liv? japp, är i princip född på hästryggen, vet inte bättre :P
Inne på ditt rum, syns det att du gillar hästar? nej, nån bild och nån enstaka rosett är det enda
Har du ridit en häst som är över 160 cm i mankhöjd? haft en unghäst på 176, det är nog den värsta
Har du ridit en hel svart häst/ponny? ja
Har du ridit en fjordning? ja, och gör det helst inte igen!
Har du ridit en shettis? ja, hade en egen och vi hade en massa kul ihop =)
Har du ridit en travare? en korsning travare/fullblod, inget att rekommendera!
Du anväder alltid hjälm när du rider? ja, har lämnat den en el två gånger när det var 200 grader varmt ute och jag hade en stabil häst på bana.
Du kan stallreglerna? ja, det är väl vanligt sunt förnuft?
Du är i stallet mer än 7 gånger i veckan? kan man vara mer i stallet än hela veckan?
Du rider mer än 4 gånger i veckan? ja
Du bor nära ett eller flera stall? haha jag bor i skåne, här är det stall runt varje hörn! 
Du går på ridskola? nej, gick på östermalms ridskola från 6 års ålder tills jag var typ 14?
Du brukar rida i ridhus eller paddock? ja om jag ska trimma el om det ösregnar
Har du haft sommarhäst? nej
Har du ridit mer än 1 år på ridskola? ja
Tycker du om att hoppa? ja, såklart
Tycker du om att rida dressyr?
nja, inte dressyr som obekvämt långa läder, vita lindor och stela människor, men hemma, visst!
Har du ridit in en häst/ponny? ja, är nog uppe i en 15-16 st nu tror jag
Vad är det högsta du har hoppat med ponny? 1,35
Vad är det högsta du har hoppat med häst? 1,85
Vilken färg tycker du mest om på hästar? flaxfuxar och riktigt mörkgråa!
Hur många hästar har du haft? kanske 8 som varit "mina"?
Rider du för någon privattränare? ja, en tokig gammal gubbe som vet bot mot allt!
Hur länge har du ridit? sen jag var 2, 22 år?
Vad fick dig att börja rida? tillgång till hästar och hästmänniskor i familjen och eget intresse
Har du tävlat? ja
Isf, hur höga klasser? 130 hopp (msv på ponny), la:5 dressyr, lätt fälttävlan, (ett galopplöp på ponny)
Vilken gren gillar du mest? hoppning o fälttävlan
Isf, vad har du för sadlar? en wellington dressyrsadel, en brun mark todd, en svart prestige paris II, en brun bruno delgrange
Vad har du för Träns? en massa, använder ett brunt dyón och ett svart equiline mest
Hur många täcken har du? 22 års ridande och 10 hästar plus? oräkneligt 
Hur många benskydd har du? en flyttkartong?
Hur många vojlockar/schabrak har du? inte så många, föredrar att tvätta dom jag har. 10 kanske?
Hur många grimmor har du? 5-6 läder och 7-8 tyg
Hur många spön har du? två vanliga och ett kort 

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hehe, jag stal den av en annan! :P

2010-06-20 @ 01:12:14
URL: http://livingtoday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0