bettbyte

ja inte på gullan, hon får ju bara ha en- eller tvådelat bett iår. men cumulus, flippanbettet funkar inte riktigt som jag vill, vet inte om han har blivit för vältrimmad eller vad det är, men på onsdag provar jag ett rakt babypelham med två tyglar istället, lättare att finjustera med två tyglar. på flippanbettet finns det tre lägen och då får man både hävstångs- och kindkedjeeffekten lika mycket alltid, med två tyglar kan man variera.


nåja, nu ska jag iväg till stallet och rida båda två, nej gullan ska jag nog tömköra och cumulus ska nog få komma ut o klättra lite!

Kommentarer
Postat av: malin

vart har du hittat det raka baby pelame utan gummi?:) letat som en galning efter ett utan men inte hittat något!

2011-03-28 @ 13:47:37
URL: http://mullesdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0