uschofy

hm, hoppningen sist gick bra, måste bara ta ett allvarligt snack med mami som har ridit henne ett tag nu, jättebra att hon är stadigare i formen, men hon har verkligen tappat all ork för att hålla ihop galoppen, känns som att hon har backat tillbaka till 3års stadiet. jag har nog insett att jag inte vill ha kvar henne, visst hon är jättefin o allt sånt, men jag är verkligen inte sugen på att forstätta med "varje dag-tragglandet", hade hon gått bättre på tävlingarna nu i höst hade jag gärna sålt henne nu, men eftersom jag ändå har lagt ner en del på henne vill jag gärna ha en liten förtjänst iaf, och det får man inte utan tävlingsresultat. får väl försöka få igång henne nu istället.


var på bengts idag iaf, hur mkt fina kläder som helst! kl, pikeur och equiline hade en massa fint!

Kommentarer
Postat av: N

fin blogg :D allt bra?

2010-09-27 @ 21:29:28
URL: http://blackijacki.blogg.se/
Postat av: amandawilhelmsson

jätte fin blogg! :)

2010-10-10 @ 10:25:37
URL: http://amandawilhelmsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0